Van Pur S.A. Warszawa
Jak głosi napis na puszce: „Dział Konsumenta Kingsbrau”, a dalej jest podana strona www sieci Intermarche.
Zatem wygląda na to, że to kolejne1) piwo produkowane dla owej sieci. Tu jako producenta podano również cały koncern, a nie konkretny browar.
Piwo jasne, zawartość alkoholu 6,8%, pasteryzowane. Zawiera słód jęczmienny (tyle o składzie).
No to się przekonujemy:
Piwo klarowne. Barwa złota.
Nasycenie średnie do dużego.
Piana biała, drobna; niezbyt trwała - opada po kilku minutach do nikłej obwódki wokół kufla.
Zapach chmielu.
W smaku piwo lekkie, nawet wodniste. Czuć delikatne szczypanie w język (CO2). Po chwili pojawia się posmak alkoholu, który tłumi próbującą się przebić słabą goryczkę. Gdyby nie ten dominujący w smaku alkohol, to piwo byłoby znacznie lepsze.
Moja ocena to 5,5 punktu.
Opinia: j24
31/10/2011