Van Pur S.A. Warszawa
Jak głosi napis na puszce: „Dział Konsumenta Kingsbrau”, a dalej jest podana strona www sieci Intermarche.
Zatem wygląda na to, że to piwo także1) produkowane dla owej sieci. Jako producenta podano tu cały koncern, a nie konkretny browar.
Piwo jasne, zawartość alkoholu 9%, pasteryzowane. Zawiera słód jęczmienny (tyle o składzie).
Piwo klarowne. Barwa bursztynowa. Nasycenie średnie do dużego. Piana biała, drobna; opada natychmiast do nikłej obwódki wokół kufla. Zapach alkoholu plus chmielu. W smaku na plan pierwszy wybija się alkohol. Trzeba dobrze się postarać by wyłowić szczypanie w język spowodowane przez CO2, a także wodnistość tego piwa i słabą goryczkę. W sumie to ten alkohol tłumi wszystkie inne odczucia. Piwo jednak da się wypić (nie jest ohydne).
Moja ocena to słabe 4 punkty.
Opinia: j24
01/11/2011