Producent nieznany. Wyprodukowano we Francji dla sieci Carrefour S.A. Na puszce można wyczytać, że zostało uwarzone na licencji: de l'Abbaye Saint-Paul de Wisques.
Skład: woda, słód jęczmienny, ekstrakt chmielowy.
Zawartość alkoholu: 6,2% obj.
Barwa miedziana, mętnawa.
Piana biała i obfita, niestety nietrwała. Po kilku łykach pozostał porwany kożuszek. Za to przyzwoicie oblepiła szkło.
Nasycenie całkiem spore, acz z tendencjami spadkowymi.
Zapach owocowy z lekkim drożdżowym aromatem i odrobiną metalu.
Smak dość ostry. Sporo alkoholu i owoców z nutką słodko - kwaśną. Tu metal zdecydowany. Goryczka średnia, lekko ziemista. Szczerze powiem, że nie zachwyciło mnie to piwo. Ot taki bez mała nasz rodzimy strong. Ukryć się nie da, że i owszem weszło.
5 punktów będzie w sam raz.
Opinia: Sten
26/03/2015